niedziela, 25 września 2016

Tapeta jako obraz

obraz hand made

Urządzamy mieszkanie - permanentnie od 3 lat. Ciągle coś dostawiamy, wymieniamy, zmieniamy funkcje pomieszczeń (aż dwóch ale jednak). W wolnych chwilach zamiast iść do parku chodzimy do Castoramy... nie no żartuje, ale raz na jakiś czas lubię tam zaglądnąć:)

Podczas jednej z wizyt w sklepie, który nikomu nie pozwoli pobić ich cen, wpadła mi w oko tapeta. Spodobał mi się wzór no i cena. A że już dawno chcieliśmy zaaranżować coś na ścianie, która łączy salon z jadalnią i kuchnią pomyślałam, że ta tapeta będzie odpowiednia. I zaczęło się! Mniej więcej tak jak z materiałami - mam fajną tapetę i nie wiem co z nią zrobić. Z pomocą przyszła Pani Szelągowska, w porę przypomniałam sobie jak w jednym z programów (średnio w co drugim) zachwalała sztukaterię. Dopiero teraz zrozumiałam o co jej chodzi. To naprawdę proste i efektowne - tylko nie polecam w sklepie na C, bo chyba o listwach styropianowych zapomnieli pilnując niskich cen. 

Za wykonanie efektownej dekoracji wzięliśmy się sami. Po pierwszym kawałku stwierdziłam, że nie dm rady, ale maszyna ruszyła trzeba tapetować. W końcu się udało. Po raz kolejny zostaliśmy bohaterami swojego domu.





PS. Położenie takich krótkich kawałków to prosta sprawa ale wytapetowania całej ściany nigdy bym się nie podjęła.


Podziel się:

4 komentarze:

  1. Ciekawa propozycja, myślę, że kiedyś wcielę w życie Twój pomysł. Na razie jestem jednak szalenie zadowolona z mojego pięknego obrazu ściennego, który namalowała dla mnie na specjalne zamówienie firma wykonująca obrazy ścienne na zamówienie. Artyści odwzorowali dla mnie obraz Pocałunek autorstwa Gustawa Klimta, który zawsze wprawia mnie w zachwyt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł :) Moim marzeniem jest żeby na ścianie zawisł obraz malowany na płótnie. Jakiś fajny widok byłby idealnym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie napisane. Fajny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł. Można zamawiać fototapety na wymiar także nie ma problemu żeby zamówić w formie takiego obrazu większego. Tylko chyba ja się skłaniam do fototapet, bez powtarzalności wzoru tylko jakiś krajobraz czy fajne zdjęcie natury, zwierzęcia. Możliwości mnóstwo jest, w sieci dziesiątki propozycji znajdziecie.

    OdpowiedzUsuń