poniedziałek, 11 września 2017

, , , ,

UPCYKLING - Bluzka z odkrytymi ramionami II



 


Druga bluzka z odkrytymi ramionami to efekt przerabiania nienoszonych ubrań i wykorzystywania resztek. Czyli doskonale wpisuje się w temat odzieżowego upcyklingu.


Będąc w ciąży kupiłam sobie jeansową bluzkę typu namiot, szytą z koła. Miałam nadzieję, że będę w niej fajnie wyglądać. Niestety ani w ciąży, ani po niej ten fason nie wyglądał na mnie korzystnie. Nie wiem czy na kimkolwiek wyglądałby korzystnie. Mogłam albo pociąć ją na szmatki do kurzu albo uszyć z niej coś innego. Decyzja była prosta. :)


 

Wybór padł ponownie na prosty fason bluzki z odkrytymi ramionami. Pomogła mi w tym Burda Szycie krok po kroku. Niestety jeansowej bluzki było za mało na rękawy i musiałam ją z czymś połączyć. Zostało mi jeszcze trochę ścinków z koszulek dla mamy i córki. Cienka dzianina w szarym kolorze z jaskrawymi kropeczkami. Komponuje się idealnie.




Przód i tył skroiłam z jeansowej koszulki. Tył nieco dłuższy. Rękawy i tunel na gumkę skroiłam z szarej dzianiny. W tunel wciągnęłam gumkę 5-centymetrową. Efekt jak widać poniżej. :)




Podziel się:

5 komentarzy:

  1. Bluzka jest rewelacyjna! świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przerabianie starych ubrań to dobry sposób by mieć nowe ubrania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna bluzka i na prawdę CI pasuje. Ja ostatnio tez kupiłam sobie kilka ciekawych bluzek w tym sklepie https://byinsomnia.com/pl/. Mają moim zdaniem bardzo atrakcyjna ofertę i polecam Tobie też ją sprawdzić ponieważ na prawdę warto

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł, fajnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się taki recykling, gratuluje pomysłowości

    OdpowiedzUsuń