piątek, 20 marca 2015

, ,

Spódnica z koła w wersji mini

Mama wraca do szycia. Udało mi się wreszcie wygospodarować wolną chwilę na szycie! Oto co powstało  -  mini spódniczka z koła.



Nie licząc za małej czapki, jest to pierwszy ciuszek by mama. J



W szafie od dawna czekał niewielki kawałek materiału w błękitna kratkę, która wydawała mi się zbyt dziecinna na ubrania dla mnie. Wreszcie doczekał się swojego przeznaczenia i powstała z niego urocza spódniczka z koła. Ten fason jest w sam raz dla niemowląt: nie krępuje ruchów i zapewnia dostęp do pieluchy w każdej chwili. J Ze względów praktycznych i dla wygody córki zdecydowałam się na małe guziczki zamiast zamka. Znalazłam urocze muffinkowe guziczki, które idealnie tu pasują. Z przodu doszyłam różową kokardkę i gotowe.





Spódnica z koła od dawna za mną chodziła, chciałam uszyć taką dla siebie ale duży brzuch przeszkadzał mi w zdjęciu odpowiedniej miary. J Teraz nic mi nie przeszkadza, więc pozostaje znaleźć odpowiedni materiał i szyć. Tym bardziej, że to bardzo prosty fason.
Podziel się:

0 komentarze:

Prześlij komentarz