poniedziałek, 15 sierpnia 2016

,

Ozdoby do włosów hand made, cz.1



Bardzo lubię jak moja córka nosi opaski na głowie. Są praktyczne i dodają jej uroku. Kto ma córkę, wie o czym mówię:) Ja swojej małej ubierałam opaski odkąd zaczęła siedzieć, przy okazji uniknęłam kilku: „Zobacz jaki piękny chłopiec” :).




Postanowiłam własnoręcznie zrobić opaskę dopasowaną do głowy swojej córki. Pierwsza, bo w konsekwencji powstało ich wiele, jest bardzo prosta ale przez to efektowana. Różowy kwiatek z tiulu, wykonany własnoręcznie, przypięłam do błękitnej gumki. Dzięki dopasowaniu do obwodu głowy jest wygodna i nie uciska.

Tego lata zrobiłam ich kilka – wpadłam w szał tworzenia własnych ozdób do włosów. Będę dzielić się wszystkimi tu.

Podoba Wam się moje pierwsze dzieło.




Podziel się:

0 komentarze:

Prześlij komentarz