poniedziałek, 5 czerwca 2017

, ,

Gra memory handmade by mama


Na fali prezentów na dzień dziecka dziś wpis o zabawce, którą wykonałam jakiś czas temu. Na swoim profilu na Instagramie zamieściłam kiedyś zdjęcie córki grającej w popularną grę memory. Gra bardzo popularna ale akurat nasz egzemplarz jest wyjątkowy, bo zdobiony własnoręcznie przez mnie...


Gra memory powstała z dostępnej w większości sklepów bawełny o wzorze kocich łebków w kolorowych kółeczkach. Wzór jest powtarzalny dlatego łatwo go wykorzystać. Wycięłam z niej po dwie takie same kocie głowy. Na zewnętrzną stronę wykorzystałam szarą bawełnę w białe kropeczki aby wszystkie kółka po odwróceniu wyglądały w miarę identycznie. Warstwy materiału od środka usztywniłam flizeliną aby nasz gra była wytrzymała na dziecięce uściski.

Koszt takiej gry niewielki, czas poświęcony na jej wykonanie ok 1 godzina, a radość na twarzy dziecka i chwile spędzone na wspólnej zabawie - bezcenne. Polecam każdej mamie.



Podziel się:

1 komentarz: