piątek, 19 czerwca 2015

, ,

Poduszka motyl



Podróż z dzieckiem = cała masa gadżetów. Jeden mały człowieczek, a bagaży ma tyle, że rodzinne kombi ledwo pomieści. Do kilku tych gadżetów sama się przyczyniłam. Przed długą podróżą chciałam zadbać o bezpieczeństwo dziecka i uszyłam poduszkę antywstrząsową tzw. motyl. Nie wiem jak mogliśmy jeździć bez niej. Wcześniej przy każdym zakręcie głowa Zosi przewalała się z prawej na lewą lub odwrotnie. Z poduszką jest unieruchomiona. Dziecko śpi spokojnie i jest bezpieczne.







A samo uszycie poduszki jest dziecinnie proste i zajęło mi niewiele ponad godzinę. Znalazłam wykrój w Internecie, szablon motylka. Wycięłam jeden z materiału minky, drugi z bawełny pościelowej i zszyłam razem. Do wypełnienia motylka wykorzystałam środek jednej z domowych poduszek. Jeżeli potrzebujecie instrukcji szycia albo szablonu poduszki motyl to zapraszam do tutorialu "Jak uszyć poduszkę antywstrząsową motylka".




Poduszka jest w sam raz dopasowana do głowy mojego dziecka i tym właśnie różni się od tych sklepowych. No i nie kosztowała mnie aż tyle co w sklepie.
Podziel się:

3 komentarze:

  1. Na jakiej stronie znalazła Pani szablon na motylka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Szablon jest do pobrania w tutorialu "Jak uszyć poduszkę antywstrząsową motylka?" zapraszam pod ten link: https://smakszycia.blogspot.com/2017/05/jak-uszyc-poduszke-antywstrzasowa.html

      Usuń